Tiedote Mikkelin lauantain 21.10.2023 Kavioliigaravien osanottajien matkakorvauksista

23.10.2023

Mikkelin Ravirata Oy on pahoillaan ravien peruutuksesta ja siitä aiheutuneesta mielipahasta sekä taloudellisista rasitteista. Peruutuksen syynä oli vuodenaikaan nähden poikkeuksellinen lämpötilavaihtelu yhdessä auringonpaisteen vaikutuksen kanssa, mutta myös osaltaan järjestäjien riittämättömäksi osoittautunut varautuminen ja valmistautuminen näihin olosuhdemuutoksiin.

Osallistumme lauantain kilpailijoiden matkakuluihin. Mikkelin Ravirata Oy korvaa osanottajien polttoainekuluja 0,35€/km/hevosenomistaja/kuljetusväline hevosen kotitallilta Mikkelin raviradalle ja takaisin. Tietenkin myös jo maksettu osallistumismaksu palautetaan.

Laskelman ja selitteen matkakulusta voi tehdä Suomen Hevosenomistajien Keskusliitto ry:n sivuston kautta (shkl.net/yhteydenotto/lomakepohjat/matkakorvaus viime hetkellä peruutetuista raveista) tai suoraan Mikkelin raviradan sähköpostiin toimisto(att)mikkelinravirata.fi. Laskelmassa pitää olla hevosen nimi, omistajan yhteystiedot tilinumeroineen sekä selite hevosen kuljetusmatkasta.

Lisätiedot: Kari Tiainen, p. 0500 493 760

Takaisin listaukseen